Popular Posts

Powered by Blogger.

Bölecz Lilla - Magyar grafikusművésznők sorozat

Bölecz Lilla a sorozatunkban másodikként kerül bemutatásra. Lilla meseillusztrációi egy teljesen egyedi mesevilágba kalauzolnak, a Hg.hu összeállításából viszont az is kiderül, hogy Lilla borosüveg vagy joghurt címke tervezésekor is legalább olyan minőséget produkál, mint amikor szabadon alkot. Nekem megtiszteltetés lesz, hogy a pólómon viselhetem a képeit. Olvassátok el a villáminterjút és szavazzatok itt, hogy a  kiválasztott képek közül ti melyiket látnátok majd szivesebben a pólótokon.
 
Mutatkozz be 2 mondatban!
A Kreára jártam tervezőgrafika szakra. Imádom az illusztrációt, kalligráfiát, csomagolástervezést.

Mi inspirál? Honnan jönnek a képek amiket alkotsz?
Főleg a saját életem eseményei inspirálnak, bárhonnan jöhet az ötlet: beszélgetésekből, álmokból, zenéből, vagy hétköznapi semmiségekből. Általában nem tudatosan választok témát, hanem lerajzolom, ami eszembe jut, és azt utána lehet értelmezgetni.

Mondanál valamit a képekről amiket kiválasztottuk?
Ezek a képek személyes illusztrációk, és az életem elég válságos szakaszában készültek. Témájuk leginkább a szabadságra való vágy és a lelki élet fontossága, de mindenki azt lát bele, amit szeretne.


Mit jelent számodra a környezetvédelem, hogyan jelentkezik ez a mindennapjaidban?

Próbálok a hétköznapokban tenni a környezetért, például odafigyelek a hulladékgyűjtésre, és nem eresztek le környezetszennyező anyagokat a lefolyón (tisztítószerek és társaik). Szeretem addig hordani a ruháimat, amíg tönkre nem mennek, és ültetek növényeket.

Hol találkozhatunk veled on és offline?
Most főleg online lehet találkozni velem, a portfólióm a behance.net/lillab oldalon látható, a Facebook oldalam bedig a facebook.com/blagraphics.
 
< >

No comments:

Post a Comment