Popular Posts

Powered by Blogger.

Magyar grafikusművésznők sorozat – Timkó Bíbor

Timkó Bíborra szintén a Hg.hu sorozatában találtam. Aztán megnéztem a blogját, amin órákig csüngtem. Elvarázsolt az a nagyon finom vonalakkal megrajzolt mesevilág, amit Bíbor megalkot. Ezután elég egyértelmű volt, hogy tőle KELL egy kép a pólóinkra. Bíbort a blogján kívül ismerhetitek gyerekkönyvek illusztrációiból, és trendihelyek vidám étlapjairól is visszatekintenek a grafikái. De most beszéljen ő!


Ne felejtsetek el szavazni, hogy melyik Timkó Bíbor illusztrációt szeretnétek viszontlátni a pólónyomtató workshopon a Design Héten. Itt szavazhattok.

  • Mutatkozz be 2 mondatban!

A MOMÉn végeztem. Kiskorom óta festek, rajzolok, ezt szeretem a legjobban csinálni. És most már ebből is élek.

  • Mi inspirál? Honnan jönnek a képek?

Hagyom, hogy inspiráljon a körülöttem lévő világ. Lehet az a természet, vagy egy fotó az interneten. Vagy felbukkan egy kép, képrészlet a tudatalattiból.

  • Mondanál valamit a domesticity sorozatról amiből a képeket kiválasztottuk?

Hát, nem igazán rajongok a háztartási teendőkért. Mégis egy lakás lakójaként, és persze szülőként, bizonyos feladatokat nem árt elvégezni. Mindeközben meg kell találni az egyensúlyt a munka-szórakozás és a házimunka között is. Ez a sorozat azt sugallja, hogy játékosan közelítsünk a dolgokhoz.

  • Mit jelent számodra a környezetvédelem, hogyan jelentkezik ez a mindennapjaidban?

Imádok turkálni, ritkán veszek vadonatúj ruhát. Soha nem vezetnék dízel autót. Hacsak lehet, szelektálom a hulladékot. És imádom a növényeket.

  • Hol találkozhatunk veled on- és offline?

Állandóan frissülő blogom a bibor.org . Több boltban megtalálhatóak a grafikáim, pl. a Filter Galériában és a Vákum Designban. A PadthaiWok2Go, PadthaiWokbar és Burrita éttermeket is én rajzoltam:) Most pénteken, szeptember 20-án ötkor nyílik kiállításom Szegeden, a Kass Galériában, amely négy hétig látható.
< >

No comments:

Post a Comment