Popular Posts

Powered by Blogger.

Így csináld – póló pólóujjakból

Úgy indult, hogy a bátyám régi pólóiból akartam női pólót csinálni magamnak. A neten rengeteg ötlet van pólóújrahasznosításra, keress a "T-shirt recycling tutorial"-ra. Miután megcsináltam párat, ott maradtam egy halom levágott póló ujjal. Ezeknek a feldolgozására találtam ki ezt az egyszerű modellt. Meglepően gyorsan kész van és könnyű, ezért kezdőknek is ajánlom!
A póló ujj adott mérete miatt inkább vékony testalkatúaknak szabható póló belőle (S, M). Ha nagyobb méretre van szükséged akkor varrj be oldalra egy csíkot tetszőleges maradék anyagból.
Kell hozzá: 3x2 levágott póló ujj
Elkészítési idő: 45 perc

  1. Illeszd egymás mellé az ujjakat úgy, hogy nagyjából pólót formázzanak. Alulra tegyél egy elszegett véget, így az alja elszegését is megspórolhatod. Tűzd össze gombostűvel. Egyszerű egyenes varrással varrd össze a csíkokat és a maradék ráhagyást vágd le. Nem kell elszegni, mert a dzsörzé nem foszlik.


  1. Fektesd rá az egyik kedvelt ujjatlan pólódat és rajzold körbe a körvonalait. 



3. Vágd ki kis varrásráhagyással az egyik oldalon, hajts félbe és így vágd körbe a másik oldalon.


4. Varrd össze az oldalakat és a vállrészt. Próbáld fel, igazítsd.
 5. Vág ki az ujját, amennyire kell.
 
Az ujját egyszerű cikk-cakk öltéssel szegd körbe.



6. Lehet jobban elszegni, az ujját behajtani, stb. De nem muszály mert így is megállja a helyét. Nekem nagyon bejött hogy 35-45 perc alatt lett  egy új pólóm. Sok sikert!

< >

No comments:

Post a Comment